Avatar billede Sebastian Berg Praktikant
20. april 2017 - 22:12 Der er 1 kommentar

Nem måde at importere en hel hjemmeside ind i Neo4J

Vi er i gang med at lave en online bog / opslagsværk vedr. Wing Tsun / Kung Fu.

For at give læseren en god oplevelse af siden, men også hvordan man præsentere hjemmesiden og sammenhængen mellem de forskellige former / øvelser. Ville det fedt hvis man kunne importere hele hjemmesiden http://www.darwintsun.com ind i Neo4J

Er det muligt? Er der nogen der har gjort det? Forstil dig at en anden præsentation, hvis man kunne importere hele wikipedia ind i Neo4J - det er sådan en vejledning jeg søger eller et plugin eller lignende.

På forhånd tak
20. april 2017 - 22:51 #1
HEJ,

Bare for at gøre dig opmærksom på det:

Den måde du beskriver din eventuelle brug af http://www.darwintsun.com ,  lyder uvilkårligt på mig, som om du er ved at bevæge dig ind i den grå zone, som hedder brud på copyright-rettighederne. .

Tager du en litterært værk (bog, musiknummer etc. herunder HJEMMESIDER, uanset hvordan de ser ud ) og kopierer det til brug på en anden hjemmeside bryder du copyright-bestemmelserne.  Lav hellere et LINK.

Og med en side som http://www.darwintsun.com , skal der mere (læs: meget MERE) end blot skift af et komma for at kunne sige at COPYRIGHT bestemmelserne ikke er brudt.

Dette, som sagt, blot til din behagelige orientering.

OG uanset om du kopierer siden får du ikke PHP-baggrundkoden (hvis det ER PHP ) og en evt database med dig ved kopiereingen .

Kopiering af selve siden gør du ved at VENSTRE KLIKKE og save page as.....

Men for din egen skyld ikke brug siden !

KR