Avatar billede licantropo Novice
21. april 2017 - 19:40 Der er 3 kommentarer

Dataudstræk for en gammel moder

Hej drenge og piger,

Jeg formidler dette på baggrund af min moder. Sagen kort:

Intenso HDD, 2TB, i stykker. Datakyndig ven af mig åbner den, nogle komponenter er brændt af, ifølge ham umulig at redde - men måske nogle uddannede har en løsning.

Der ligger nogle - for min moder - vitale billeder af børnebørn osv på denne harddisk, og det ville være yderst lykkeligt at få dem gendannede.

Så, er der nogle i Danmark - eller måske ligefrem lokalt her i Århus, der har ekspertise i data-udtræk af sådanne næsten kaputte HDD, der samtidig ikke tager 3000 i timen for deres service?

Please.
Avatar billede digitalsupport.dk Seniormester
21. april 2017 - 19:56 #1
Du er velkommen til at sende eller komme forbi med din disk til en gratis analyse i Kolding.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2017 - 21:03 #2
@digitalsupport.dk
Du misbruger Eksperten til kommercielt formål. Hvis du vil annoncere, må du betale for det. Eksperten er til gratis hjælp mellem brugerne.
Avatar billede digitalsupport.dk Seniormester
21. april 2017 - 21:18 #3
@valby1 det var ikke min hensigt, ville blot tilbyde en gratis undersøgelse. Men hvis det er misbrug trækker jeg mit tilbud tilbage. Beklager.