Avatar billede Kaspar Praktikant
22. april 2017 - 16:48 Der er 2 kommentarer

Word fryser, CPU forbrug 100 %

Hej Alle

når jeg kopierer ren tekst fra word(offfice 365, word 2016, windows 10) over i eks en gmail i firefox fryser begge programmer(Word og firefox) og CPU forbruget bliver 100 %. Word går helt ned og må lukkes hårdt.

Nogen ideer til hvad jeg kan gøre eller hvad der er galt ? . Det er en helt ny maskine Carbon X1 2017
Avatar billede claes57 Ekspert
22. april 2017 - 18:46 #1
jeg tager den 'lange' vej - åbn notebook. Fra kilde kopieres tekst - sæt det ind i notebook (jeg har et link til et tomt txt på skrivebordet til samme) - derefter markerer du teksten i notebook og sætter ind, hvor den skal være og lukker notebook uden at gemme.
Notebook er dum, at alle koder fra programmer er væk - du får en ren tekst ud (ingen links/billeder/skjulte dimser)
Avatar billede milter Ekspert
23. april 2017 - 01:24 #2
Kan det tænkes, problemet har noget med formateringen af teksten at gøre?

Når du skriver  "ren tekst", betyder det så, at teksten ikke indeholder links eller andet, som ikke er "ren tekst"?