Avatar billede Otto Algreen Praktikant
24. april 2017 - 12:26 Der er 2 kommentarer

kamara med hurdig og good forus som genkendes som webcam.

Hej.

vi har p.t. et logitech C920 som vi bruger til at tage noget billede med at dele som vi modtager, men vi har store problemer med dens fokus, og vi har brug for at det genkendes af pc´en som et webcam men, kunne godt ønske os at det var noget bedre for eks. et normalt digital cam som har en god fokus.

vi bruger en php/java system til at ligge det over i vores system, derfor er det vigtigt at pc genkender det som en webcam som den kan se live billede fra.

har i nogen gode forslag til hvad jeg skal vælge.

Otto Algreen
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. april 2017 - 15:58 #1
Der er faktisk et værktøj, der lader dig tilslutte et spejlrefleks-kamera som webcam:
https://sparkosoft.com/how-to-use-dslr-as-webcam
Avatar billede Otto Algreen Praktikant
24. april 2017 - 17:03 #2
Det vil jeg eksperimenter med i morgen.