Avatar billede 450025 Ekspert
26. april 2017 - 15:43 Der er 5 kommentarer

Tastatur. Logitech Win10.

Om jeg er blitt Seniormester så betyr ikke det at jeg kan alt, et Tastatur har vert vrangt lenge og det er    Ø  ø.

Er jo  bare plastik og forbruksvare, redning Alt 155  -  Alt 157 funka det men nok er nok prøøøøøøøver å kjøpe et nytt med Æ Ø  Å  nu er det ikke så enkelt her jeg bor her er det bare Thai, hadde jeg vert hjemme hadde det vert enkelt i Norge eller Danmark også.
Men på nett er det bare å glemme. Har jo i gang 2 maskiner med hvert sitt Tastatur her, så bytter jeg rundt den tanke slo meg å da oppdaget jeg noe rart, tankegangen på gamle Gubber er ikke altid på topp vet du?

Nu ble der endring det nye bare 3 uker, lys i tunellen, Devern tenke Gubben her er synderen?

Det er ikke tastaturet dem er ok dem, det er jo ok merke også  Logiteck.
Det er maskinen som er problemet og ikke Tastaturet så flott da. Har Win 10 og rask som bare det.
Monny spart, er der en her som går rett på sak Takker jeg. Spandere gjerne en drink på deg, Ginflaska  koster bare lidt unna 100-lappen.

Nu sett ikke jeg meg i Gyngestolen, tror at andre skal stille opp neida, en Gin Tonic å prøver selv også så klart, men kom igjen poko1 du er så flink, klart andre også alle er så flinke i fellesskapet, er det merkelig at trives og alle vet jo få en gammal Gubbe til å smile er jo ok. Takk til Dere alle for svar.

Arne fra Thailand.
Avatar billede poko1 Ekspert
26. april 2017 - 23:19 #1
Ditt spørsmål er vanskelig å forstå
Kanskje noe her ?
https://billedeupload.dk/images/qw4M1.png
Avatar billede 450025 Ekspert
27. april 2017 - 01:40 #2
Takk poko1 språk problem ok. Det har du nevnt. Føøøøøøøøøøøøør
Norsk er vanskelig, Dansk ok, Thai ikke kom hitt til Thailand da får du sjokk.

Tastatur språk Den står på Norsk Bokmål.
Feilen er ikke på tastaturret ved bytte av tastatur er det samme problem unsett.

Feilen er på datamasimen, ASUS stasjonær, Win10 men hvor.

Takk poco1  bedre nu?      Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
27. april 2017 - 03:28 #3
God morgen alle sammen, fint vær 31 grader, 1 kaffekopp og Arne er i gang.

Poko1 sliter med språk, ikke bli trist for det poko1, Engelsk kan du nok, Dansk også,

Når du blir gammal å er pensjonær ikke reis til Thailand, her forstår dem ingen ting, og dem forstår ikke deg heller? Men nkvinfolk er ok?
Dem kan Engelsk som en føøøøøøøøøørste klassing Nu søøøøøøøøøøøker jeg andre Supportere eller hjelpere inne her.

Ekspert, Professor, Seniormestre, Juniormestre, eller nybegynder, sett i gang. Takk.

Min data er Stasjonær Asus Win10 rask og kraftig, Fin og god helse 100% seif. Gå til data Dokter her, han forstår ingen ting, har ikke peiling. kjøøøøøøp en ny data du? Idiot.

Nu har jeg 4 tastatur her min maskin er oppføøøøøøøøøørt med språk Norsk Bokmål ja.    Tastatur er også oppsatt på Norsk Bokmål

Alle 4 tastatur frungere fint på alle taster ingen problem. en tast er problem? øøøøøøøøøøøøøøøøøøø ØØØØØØØØØ ØØØØØØØ ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ.
Hva gjøøøøøøøøøøør jeg????

ø = Alt + 155 ok      Ø = Alt + 157 ok men i lengden er det slitsomt, datamaskinen er 7 mdr Garanti sende den til Norge og vente i 2 mdr gidder jeg ikke, nå spøøøøøøør jeg alle andre, ikke svar poko1 nå slipper vi til dem andre så lære du og jeg noe nytt.    Ha Ha.

Jeg kan da ikke kaste min Data i søøøøøøøøøpla dunken den er full å kjøøøøøøøøpe en Thai maskin den kosta godt14000 Tusind kroner. Den jeg har som er kjøøøøøpt i Norge.
At jeg er pensjonær å har god tid den kjøøøøøøøper jeg ikke, får jo ikke tid å sjå etter kvinfolk mer, fordi  den forbanna ØØØØØØØØØØØØØØen er vrang.

Jeg er tålmodig, har godt humøøøøøøørr men der får da være grenser også.
Å seniormester er ingen utdannelse det vet alle, det er bare en Tittel.

Ha en fin dag allesammen.

Arne fra Thailand.
Avatar billede 450025 Ekspert
27. april 2017 - 08:02 #4
Hei alle sammen.
Det er tidlig på dagen i Danmark 7,00 her er det alt 13.00 på dagen øøøøøøøøø ØØØØØ lever fortsatt.

Et spøøøøøøøørsmål til, poko1 har vist meg det føøøøøøøør t bilde i computerwold, sytes det ble vanskelig, sjå bilde hans i dag i dag.

https://billedeupload.dk/images/qw4M1.png
Det er stort å tydelig også sådan har vi gjuort det i 30 år på computerwold, og det er ikke mulig å tenke nytt i computerwold. Katastrofe det.

En Thai har gjort en jobb i 100 år han fortsetter i 100 år til på samme måte det er bestemt at sådan er basta. Fornye seg nei Stortinget bhar talt vi skal ikke forandre noe?

Samme Tankegang er der i computerword nytt nei glem det???? computerword vil på dette forum fortsette i samme dur bestemt av Kongen (Sory Drotningen) 20 år til.
Jeg har vert i Garden vet hvor strengt det er.
Nu deltar jeg her er beæret med ny Tittel Takk, og det er lov og si fra.
Om jeg hjelper andre ok det trengs, men jeg detar i 2 Forum til aktiv ser du, Hobby.
logg deg inn på denne adresse. Må nok ha Win10 og microsoft konto men prøøv
http://stutt.no/db0d03
Logg deg inn, stil et sprøøøøsmål gå på svar et av elementer.

Alle som har Word fra 2010 og videre, du får opp en sted du kan skrive alt du orker,
Der en verktøøøøøøøøøøøyslinje nok enkel ok fete bokstaver, kursiv, sett inn bilde og bilde trenger vi ikke hele telefon katalogen nei
bilde av problemet, nok det, lidt tekst, lidt forklaring skader heller ikke.

Gamlinger vil aldri klare det poko1 gjøøør da har dem gitt opp forlengst poko1 også jeg beklager.
Gamle mensker som bor 900 km fra her kontakter meg på mail har lert dem det, dem sender bilde på mail, så har jeg dem som kan lidt mer, underviser lidt også ser du, å gamle tullinger er lære villige ok spøøøøøøør meg flott jeg går på denne adressen    http://stutt.no/db0d03
Å der finner dem meg med bilde forklaring og alt som trengs, så får jeg en vanlig mail tilbake fra dem, lidt lettere det.
Takk Arne nu virker alt som det skal, andre gange prøver vi 2 og 3 gange ti8l slutt er alt ok, en fordel til også andre lære noe og den fordelen har vi på computerword, vi lære av andres dumheter også. Var jeg vanskelig nå?????

Dette burte vi gjreøøøøøøø noe med selv computerword kan forny seg, vi har så mange dyktige inne her, Professor, Eksperter, Seniormestre, Guro må jeg nevne fler nei nu skal ut å nyte det et helt fantastisk flott vær, 35 gr men hva gjøør det en øøøøl ongen hjelp for andre i dag.

Arne fra Thailand.
Avatar billede 450025 Ekspert
29. april 2017 - 08:21 #5
Til Alle god sommet oppgven er ikke løøøøøøst.
og Takk for samværet.

Arne, fra Thailand.