Avatar billede pwn Forsker
26. april 2017 - 22:07 Der er 4 kommentarer

Printer i netværk

Jeg har to windows10 pc'er koblet på Netgear CG3000 router fra YouSee. Den ene pc er 32 bit og den anden 64 bit.
Printeren er en HP Color Laser Jet Pro  MFP M477fnw. Printeren er sat trådløst op på routeren og derefter er begge PC'er installeret med sidste driverpakke. På den ene pc virker alt incl. scanner. På printeren kan PC'en findes til scanning. Den anden kan printe, men der er tilsyneladende ikke indlæst scanner-app'en.

Er der noget, der har et bud på, hvad der er galt?
Avatar billede BPA Seniormester
26. april 2017 - 22:37 #1
Bruger du HP's Scan and capture fra MS store ?
Jeg måtte angive IP adresse for printeren før den blev genkendt. ??
Avatar billede pwn Forsker
27. april 2017 - 09:10 #2
Jeg har bare indlæst driverne fra CD'en og den blev verificeret som nyeste software. Har nu kikket på HP's Scan and capture fra MS store. Bedømmelserne er meget spredte i om det er en god eller dårlig app, men jeg prøver den. Blot mærkeligt, at den medfølgende software kun lader sig installere fuldt u på den ene pc.
Avatar billede BPA Seniormester
29. april 2017 - 18:24 #3
Har du fået kontakt med din printer ?
Avatar billede pwn Forsker
29. april 2017 - 21:07 #4
Nej, desværre nej - har droppet scannermuligheden fra den ene pc.