Avatar billede rasmus bøg Novice
02. maj 2017 - 22:07 Der er 5 kommentarer

Problemer med netværk i Battlefield 1

Hej eksperter,

jeg købte for ca 2 måneder siden battlefield 1 til 300-400kr. Det er et utroligt godt spil, og jeg elsker at spille det. Jeg har dog et problem som der ødelægger hele oplevelsen. I stort set hvert eneste kamp kommer der lagspikes på ca 2min. Noglegange sker det 0 gange, og andre gange er det  1-2 gange. Det kommer ud af det blå, og min ping går fra ca 45, helt op til 999ms (det er et højeste tal den kan skrive). Man kan ikke gøre noget imens det står på, andet end at vente. Hvis jeg sidder og snakker med mine venner lagger jeg også der. På det seneste er den også begyndt at sige at min ping er 0, men jeg lagger så meget, at jeg ikke kan gøre noget, og det fortsætter resten af kampen. Jeg spiller også andre spil såsom csgo, og jeg har aldrig prøvet det der. Jeg har en teori om at den helt mister forbindelsen til serveren, men jeg har ikke forstand på sådan noget. Jeg har prøvet at spille bf1 hos en af mine venner, og der sker det ikke. Det skal lige siges at jeg ikke har fibernet, og vi har tdc.
Jeg vil blive enormt taknemmelig hvis i kan fikse det her problem for mig.
Tak på fohånd.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
03. maj 2017 - 07:27 #1
Hvilket windows anvender du?
Køre du trådløst netværk eller med kabel til din computer?
(Netværket vil være det første sted jeg ville kigge. Måske endda prøve at reservere din computers IP i routeren.)
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2017 - 11:27 #2
det har ikke noget med dig at gøre.
det er spilfirmaets servere der er skyld i det. det kan du være sikker på
Avatar billede rasmus bøg Novice
03. maj 2017 - 16:56 #3
jeg anvender windows 10 64. jeg kører trådløst.
Avatar billede rasmus bøg Novice
03. maj 2017 - 17:00 #4
men hvis det er deres servere, hvordan fikser jeg/de det så?
Avatar billede Rune1983 Ekspert
04. maj 2017 - 07:11 #5
Jeg ville prøve med direkte kabel i din computer i stedet for kabel og se om det løser det.
Ellers Kontroller følgende:
1. Signalstyrken på det trådløse netværk hvor din computer står henne.
2. Er der andre netværk i nærheden som kan lave støj på dit trådløse netværk. Tænker hvis dit og et andet netværk køre på samme kanal.
3. (Optimering) Vil anbefale at reservere ip på din computer inde på routeren. Så vil ip adresse konflikt ikke være en mulighed.