Avatar billede htx98i17 Professor
03. maj 2017 - 09:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Menuknap

Billigvvs.dk og mange andre sider har en responsive hjemmeside, hvor man med et klik på en menu-knap får varegrupperne svinget ind fra venstre.

Jeg er i tvivl om hvilken løsning der bruges til at få det til at fungere. Altså hvordan er selve menuknappen forbundet til menuen der svinger ind fra venstre.

Er det en "input.checked" der fungere som en knap on/off?
eller er det javascript?
Eller noget helt andet?
Avatar billede keysersoze Guru
03. maj 2017 - 10:26 #1
Det kan laves på mange måder - hvis du benytter din browsers developer toolbar kan du se hvad de enkelte har gjort. De fleste benytter nok javascript til at sætte en class på det eller de berørte elementer mens det formentlig af css, der styrer selve animationen.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2017 - 11:23 #2
det er nok javascript