Avatar billede frem-ad Professor
04. maj 2017 - 11:17 Der er 4 kommentarer

adobe acrobat lav en a5 flyer

Hej
Jeg har 4 enkelte pdf de skal kombineres til en flyer et a4 ark bøjet på midten så den bliver til a5 med 4 sider hvordan føjer jeg dem sammen??????
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
04. maj 2017 - 18:49 #1
Hvis du har adgang til Adobe InDesign, opret et liggende A4 dokument med 2 sider
og placer pdf-filerne som her:
http://finnrasmus.dk/a5_folder.pdf
Avatar billede frem-ad Professor
04. maj 2017 - 19:29 #2
Okay Jeg har adgang på arbejdet men det bliver først mandag
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
04. maj 2017 - 21:12 #3
Du kan sende pdf-filerne til fr(a)finnrasmus.dk med oplysning om rækkefølge.
Så kan jeg hurtigt sætte dem sammen og gemme som samlet pdf.
Avatar billede frem-ad Professor
05. maj 2017 - 16:33 #4
Ellers tak jeg vil heller selv lære det, så jeg kan det til den dag hvor jeg får brug for det igen, men tak for tilbuddet.