Avatar billede Uvanga Ekspert
04. maj 2017 - 14:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Instrument til test af Lan kabler

Der findes mange instrumenter til test af Lan-kabler. Men de fleste test bare om der er hul igennem. Det jeg efterlyser er et instrument der tester korrekt montering: 1-2 / 3-6 / 4-5 / 7-8 Disse instrumenter findes der også en del af. Hvis der er nogen der har gode erfaringer med et instrument, der måler disse parametre, hører jeg meget gerne om dette.
Avatar billede Uvanga Ekspert
08. maj 2017 - 17:05 #1
Jeg har nu fundet et instrument hos Radioparts der opfylder mine krav. Så hvis ikke der er yderligere kommentarer, betragtes spørgsmålet som lukket ;-)
Avatar billede Uvanga Ekspert
16. maj 2017 - 09:49 #2
Da der ikke er flere kommentarer, lukkes hermed.