Avatar billede kahl Mester
05. maj 2017 - 11:59 Der er 3 kommentarer

Automatisk indsætte Signatur i mødeindkaldese Outlook 2016

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg angiver en standard signatur til en mødeindkaldelse i Outlook 2016?

Jeg er med på hvordan jeg angiver den på den enkelte indkaldelse, men jeg vil gerne have den på alle indkaldelser.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2017 - 12:36 #1
mig bekendt, kan du kun lave 1 signatur, som tilføjes alle mails du sender..
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
05. maj 2017 - 12:55 #2
Avatar billede kahl Mester
08. maj 2017 - 08:29 #3
De ting kan jeg også fint, men den laver IKKE en fast signatur i mødeindkaldelserne der skal jeg ind og sætte dem på hver gang.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester