Avatar billede Rakosi Praktikant
05. maj 2017 - 12:38 Der er 6 kommentarer

Postkassen flyttes - men hvorhen?

Jeg får flg. svar når jeg åbner min Outlook indbox:

"Du var ikke i stand til at logge på, fordi postkassen er ved at blive flyttet. Du kan ikke få adgang til den, før flytningen er afsluttet. Vent, og prøv igen"

Øhhh - hvor flytter den hen?
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2017 - 12:39 #1
det er mail serveren der er ved at flytte alle mails, evt. over på en ny server eller nyt drev. alle må bare vente.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2017 - 12:42 #2
medmindre det er en outlook fejl, og din post er ved at blive flyttet på din hardisk i et uendeligt loop, så burde det bare betyde at din postkasse i skyen, er ved at flytte, måske i forbindelse med en server opdatering..

tager det dagevis, og den bliver ved at sige det samme ?
hvor ligger din postkasse ?

kontakt din mailudbyder og spørg dem hvad der sker.
Avatar billede Rakosi Praktikant
05. maj 2017 - 12:42 #3
Tak. så det er ikke PET der er ved at læse min mails :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. maj 2017 - 13:11 #4
#2

Du skriver "kontakt din mailudbyder og spørg dem hvad der sker".
En kommentar herfra: er der tale om YouSee som udbyder kommer det til at tage laaaaaaang tid!
Jeg har længe villet oprette en ekstra mailkonto, men beskeden der kommer er følgende:
" Administration af mailadresser er midlertidigt deaktiveret
Grundet en igangværende opgradering af YouSee's mailplatform, vil det i en periode desværre ikke være muligt at oprette og slette mailadresser."

Denne nedslående besked er poppet op nu i langt over en måned. Kontakter man YouSee får man bare en sludder for en sladder.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2017 - 14:23 #5
ja, yousee er pladder :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. maj 2017 - 14:49 #6
Jeg fik ikke med, at jeg oven i købet har fået en såkaldt "kundeambassadør", ja så galt to. Fint skal det være, men hvis YouSee havde mere styr på tingene vil dette nok ikke være nødvendigt.
Hvad stabiliteten angår kører det eller fint nok, både hvad angår TV, mobiltelefoni og bredbånd