Postkassen flyttes - men hvorhen?
Jeg får flg. svar når jeg åbner min Outlook indbox:"Du var ikke i stand til at logge på, fordi postkassen er ved at blive flyttet. Du kan ikke få adgang til den, før flytningen er afsluttet. Vent, og prøv igen"
Øhhh - hvor flytter den hen?
