Avatar billede Mysgerrig Praktikant
07. maj 2017 - 11:56 Der er 9 kommentarer

Ingen lyd fra den ny bil radio

Efter jeg har installeret min ny bil radio i min bil kom ingen lyd. Så pil jeg den af og sæt den gamle, så var lyd. Men på den ny er der stadigvæk ingen lyd. Er der nogen der kan hjælpe mig med det?
Avatar billede INK Ekspert
07. maj 2017 - 12:22 #1
Kan du have trykket på "Mute"?
Skriv lige fabrikat og type, så andre med samme radio evt. kan hjælpe.
Avatar billede Mysgerrig Praktikant
07. maj 2017 - 16:28 #2
Tak for forslaget ink, men nej mute knappen trykket ikke på. Bilen er en fiat stilo fra 2002, radioen har jeg købt fra china via wish, har ikke noget mærke, men 7" touchscreen, bakkamera, usb og sd indgang har den bland andet...
Avatar billede INK Ekspert
07. maj 2017 - 16:54 #3
Beklager, men kender den ikke. Kan nok ikke hjælpe dig.
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. maj 2017 - 17:11 #4
#2
Ikke for at bringe malurt i bægret, men jeg ville være forsigtig med at købe den slags "Made in China". Jeg har fornylig købt en udmærket Blaupunkt med CD, USB og DAB-tuner. Man kan også brænde nallerne ved at købe for billigt.
Avatar billede Mysgerrig Praktikant
07. maj 2017 - 22:25 #5
Ja det har du nok ret i ErikHg, men den fungerer ellers udmærket med det hele udover det der med lyden ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. maj 2017 - 23:11 #6
Lyden er jo egentlig også særdeles vigtig når det drejer sig om en radio ;-)
Avatar billede Mysgerrig Praktikant
09. maj 2017 - 18:27 #7
Var det det hele?  Ingen brugbar forslag?
Avatar billede INK Ekspert
09. maj 2017 - 18:47 #8
Vi vil alle gerne hjælpe dig, men uden at stå med produktet i hånden er det svært!
Går selvfølgelig ud fra du har forbundet dine højttalere korrekt? Hvis du anvender standard europæiske stik, er det jo ikke sikkert din radio passer til disse. Er der adskilte højttaler udgange, så prøv at forbinde disse manuelt med ledninger. Undskyld den helt basale tilgang til emnet, men det kunne jo være noget helt banalt. Alternativt kunne det selvfølgelig være et fejlramt produkt. Kender du nogen, der har købt samme produkt?
Avatar billede Ozke_777 Praktikant
29. september 2017 - 11:23 #9
Fandt du en løsning på dette problem?