Avatar billede R.D.D Juniormester
07. maj 2017 - 22:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problemer med FPS

hej alle jeg har lige bygget min første pc og der er bland anet en 1070 evga sc i og et 6700k i7 core med en asus Z170 bord i min køler er 100i v2 cpu køler i men det er fx lige gådet fra at kunne køre csgo med et snit på 400 fps til at knap kunne køre med 25 fps. der er et godt air flow i min corsair 780t da den kommer med 3 fans og der følger 2 mere med i min 100i v2 køler fra corsair så jeg ved det ikke tak for hjælpen på forhånd ;)
Avatar billede milter Ekspert
07. maj 2017 - 23:12 #1
Hvad vil du bruge 400 fps til? Jeg kender ikke nogen skærme, som kan følge med til den slags. Prøv at læse linket herunder:

https://www.lifewire.com/optimizing-video-game-frame-rates-811784
Avatar billede R.D.D Juniormester
07. maj 2017 - 23:33 #2
nej det er ræktit men det der er med det er at det var det den plejet at køre det med men nu kun med 25 og det er ikke optimalt i et competiv game men har du en ide
Avatar billede Slater Ekspert
07. maj 2017 - 23:38 #3
#1: Det er da komplet ligegyldigt. For det første klager han over at få 25 fps, hvilket er alt for lavt; for det andet betyder det ikke kun noget om skærmen kan følge med, højere fps giver stadig mere responsiv styring.

RDD: Jeg ved desværre ikke hvad årsagen kan være, ud over temperatur eller direkte  hardwarefejl. Selvom du mener luftgennemstrømningen er god, har du prøvet at tage temperaturen på de forskellige komponenter, bare for at være sikker? F.eks. med OpenHardwareMonitor?
Avatar billede R.D.D Juniormester
07. maj 2017 - 23:43 #4
nej det har jeg dsv ikke haft tid til jeg er lige nu på efterskole men jeg skal dov hjem i neste weekend så der vil jeg prøve med Open hardwereMonitor da jeg ikke har hørt om det jeg er rimlig nu og ved ikke i nu alt det der nok bør være optimalt er at vide men jeg vil glædeligt kikke ind i OpenHardwareMonitor ;)
Avatar billede milter Ekspert
08. maj 2017 - 00:00 #5
@ Slater og R.D.D.

Det var derfor, jeg linkede til en side, som også indeholder forslag til, hvordan man optimerer en computer til bedste fps.