Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
08. maj 2017 - 20:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til Microsoft Silverlight ?

Findes der et alternativ til Microsoft Silverlight ? - Altså for Linux Mint. MATE 18.1 ...

Jeg skal bruge det til at se Filmstriben. Som kræver Silverlight.

Jeg har ikke installeret Wime (Ved ikke hvordan man bruger det, heller)

Og jeg har 32 bit (Så jeg kan ikke bruge Google Chrome).

Har Firefox
*
På forhånd TAK. Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede arne_v Ekspert
08. maj 2017 - 20:49 #1
Der er et open source Moonlight projekt med en Silverlight klon. Men der er ingen garanto for at det virker.

Men du boer nok skrive en vred email til dem og bede dem skifte til HTML 5!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. maj 2017 - 22:44 #2
De skriver selv "I 2017 har vi planer om at udskifte Silverlight playeren med en HTML 5 player således at Filmstriben igen vil kunne afspilles i alle browsere."
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. maj 2017 - 16:43 #3
Tak