Avatar billede frem-ad Professor
09. maj 2017 - 07:53 Der er 8 kommentarer

Fjern Utorren nægtet adgang

Hej
Jeg har Utorrent men efter den hentede opdateringer, har den ikke fået fjernet den gamle, så nu er der kludder i den, så jeg har brug for at afinstaller den, og så installer den på ny. Jeg prøvede og bruge Windows afinstallering men den kommer med: ¨Du har ikke tilstrækkelig adgang til og fjerne Utorrent. Kontakt system admistrator¨ og sirka samme resultat med CCleaner så har jeg prøvet med REVO Uinstaller den kommer med ¨kunne ikke køre programmets afinstallering. Kan skyldes ugyldig afinstalleringskomando¨
Hvad gør jeg? det er Win 10 og jeg er eneste bruger og derved admistrator.
Avatar billede poko1 Ekspert
09. maj 2017 - 08:09 #1
Fra hvor foretager du af installeringen?
Avatar billede frem-ad Professor
09. maj 2017 - 08:33 #2
Opdateringen  hvor det gik galt hentede den selv. Jeg har prøvet og være inde på utorrent hjemmeside og hente en ny og prøvet og installere men det hjalp ikke
Avatar billede poko1 Ekspert
09. maj 2017 - 08:38 #3
Jeg har lige prøvet at hente og af installere uden problemer ved at bruge denne vej!
https://billedeupload.dk/images/b5MB.png
Avatar billede frem-ad Professor
09. maj 2017 - 16:59 #4
det er jo også det jeg har prøvet første omgang, det er jo efter den opdatering det er gået galt for når jeg for når jeg starter Utorrent så kommer den med følgende ¨En nyere version af Utorrent, 3.5.0 build 43580 er allerrede installeret. Vil du nedgradere til 3.4.9 build 43295? vælg NEJ for at forsætte med og køre Utorrent. (JA) (NEJ)¨
Så det er som om ved opdateringen utorrent ikke har fået fjernet den gamle installering inden den nye kom ind. Nu vil jeg jo gerne have lavet en ny installering af programmet, så jeg ikke får det ved opstart, men hvordan fjerner jeg den gamle, når de 3 ting (i start spørgsmålet) jeg har forsøgt, så hvad gør jeg????????????
Avatar billede poko1 Ekspert
09. maj 2017 - 17:09 #5
#1 Derfor spurgte jeg.
Fra hvor foretager du af installeringen?
Har du prøvet denne vej?
https://billedeupload.dk/images/3aSDb.png
Avatar billede frem-ad Professor
09. maj 2017 - 17:31 #6
Ja det har jeg, uden held
Avatar billede poko1 Ekspert
09. maj 2017 - 19:11 #7
Har du prøvet at reparere først og derefter Af installering?
https://billedeupload.dk/images/FGD7d.png
Avatar billede frem-ad Professor
11. maj 2017 - 17:31 #8
undskyld ventetiden men jeg havde ikke fået mail på der var kommet kommentar.

Nej det har jeg ikke og i ccleane, som den du henviser til der er reparere knappen inhabil som den også er på dit biled. Jeg ved ikke om der er et andet program der kan det.