Avatar billede bme Juniormester
11. maj 2017 - 09:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg bliver "smidt" af nettet

Jeg har et problem specielt når jeg er i e-conomic.

Nogle gange får jeg en bjælke nederst på siden, hvor der står:

Et problem med denne webside fik Internet Explorer til at lukke fanen
og åbne den igen.

Så skal jeg starte forfra og andre sider jeg har åbne bliver også lukket
men ikke genåbnet.

Hvad kan det være, det er møgirriterende.

Mvh
Bente Mehlbye
Avatar billede posten Ekspert
11. maj 2017 - 09:30 #1
har du samme problem hvis du bruger chrome eller firefox ?? explore gør tit "mærkelige" ting derfor bruger jeg den næsten ikke
Avatar billede bme Juniormester
11. maj 2017 - 15:57 #2
Jeg bruger primært Explorer fordi jeg bevæger mig meget på banker og Virk
der kan jeg ikke benytte chrome pga Java, og jeg synes det er lidt bøvlet at
sidde og switche
Avatar billede posten Ekspert
11. maj 2017 - 16:02 #3
jeg sider tit på netbank og eboks med min chrome det virker da 100 %