Avatar billede bornstein Juniormester
12. maj 2017 - 21:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen video/ fotos ved preview i Premier 2017 video editing (Adobe)

Jeg kan ikke få mine fotos (eller videos) at se, når jeg vil playback i timelinen, eller lign, i playback-ruden ovenpå. Det forbliver sort.
Det er Adobe premier pro CC 2017. Windows 10.
Jeg har ellers kunne, men nu er det umuligt.  Jeg har prøvet at starte helt om, men det har ikke nogen effekt.
Jeg har en super pc, med stor opløsning, og grafikkort.
Jeg har en mp3 lyd fil kørende (virker fint) og vil gerne have nogle still billeder jpg, til at ligge ovenpå. De ligger i biblioteket og kan fint ses - der.

Kan jeg have slået en "knap" fra?
vh
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2017 - 21:47 #1
Ja, der er et "øje" på videokanalen, som slår view fra/til
Avatar billede bornstein Juniormester
12. maj 2017 - 22:00 #2
JA, det har jeg også lige set. Men du kom først i skrivet og svaret. Mange tak.
Super. Go weekend.
Avatar billede AntunesVitorino Praktikant
21. januar 2021 - 04:47 #3
Jeg ønsker at se efter en god videoredigeringsapp.