Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. maj 2017 - 12:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

? Alternativ til "MalwareBytes" ?

Findes der et alternativ til den gratis "MalwareBytes" ?

Som kan bruges på Windows 7 ...

Mener det er noget med, at nu skal man købe udgaven. Efter en tid, Eller få en del reklamer om det - Og den gratis er (naturligvis) ikke så god.

Rimeligt nok, man skal købe ...

Men er der et, gratis, alternativ ?
*
På forhånd TAK - Med Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede INK Ekspert
13. maj 2017 - 12:37 #1
Du kan da stadig downloade en "free" udgave. Husk at fravælge trial af premium udgaven.
https://www.malwarebytes.com/mwb-download/
Avatar billede INK Ekspert
13. maj 2017 - 12:39 #2
Avatar billede posten Ekspert
13. maj 2017 - 12:46 #3
har så en udfordring mere har en lenovo der er jeg nød til at forsinke mailware for at den vil starte
har kørt rkil/jrt også
Avatar billede posten Ekspert
13. maj 2017 - 12:48 #4
glemte lige at det er en win 10 home 64 bit
Avatar billede Jhja Seniormester
13. maj 2017 - 13:41 #5
Hej Posten

Det er en god ide at oprette din egen tråd, med din egen overskrift og større chance til at få hjælp med dit problem.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
13. maj 2017 - 13:50 #6
TAK - ink ...

Ja, det er vel rigtigt nok - Opret jeres egne spørgsmål - Et andet sted ...
Avatar billede posten Ekspert
13. maj 2017 - 16:01 #7
#5 & #6 er gjort tidligere
Avatar billede jecobjoel Praktikant
27. december 2018 - 14:31 #8
5 best free-malware removal tool in 2019

Comodo Antivirus provides best malware removal tools, its free tools, Know more about malware Removal please Read : https://antivirus.comodo.com/blog/comodo-news/5-best-free-malware-removal-tool-2018/
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
27. december 2018 - 15:11 #9
Tak, jecobjoel