Avatar billede Bruger123 Praktikant
13. maj 2017 - 21:08 Der er 3 kommentarer

Død Power Supply?

Jeg har kørt testen med klipsen ( https://www.dvhardware.net/articles5.html som jeg fandt på et andet spørgsmål herinde ) og fundet ud af min Power Supply er fuldkommen død, ingen reaktion overhoved. Jeg har overhoved ikke styr på hvad der er indeni min computer sådan rigtig, og ville derfor lige hurtigt spørge om jeg kan stole på denne test inden jeg smutter ud og køber en ny Power Supply, og om der er andre ting som kan være skyld i min computer ikke vil starte?

Hvis det har betydning for mit spørgsmål så røg strømmen pga lyn/torden udenfor og computer gik derefter helt død uden overhoved at ville starte bagefter.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. maj 2017 - 21:21 #1
Det er desværre ikke sikkert at det kun er strømforsyningen der er død :-(
Lyn og torden er ikke en computers bedste venner.........
Avatar billede INK Ekspert
13. maj 2017 - 21:30 #2
Tjek lige din forsikringspolice om du evt. er dækket for denne skade.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2017 - 21:59 #3
Det er en udmærket test. Hvis du gør som i anvisningen, vil din strømforsyning starte, hvis den er i orden. Gør den ikke det, er den død. Om der så er sket anden er ikke til at sige, men prøv med en anden strømforsyning.