Avatar billede Emil KN Novice
13. maj 2017 - 22:38 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

har problem med nyseste NVIDIA driver 382.05

Hver gang jeg prøver at downloade så siger den det her "Denne grafikdriver kunne ikke finde kompatibel grafikhardware"

please hjælp mig
Avatar billede kurtba Ekspert
13. maj 2017 - 22:46 #1
Du er selvfølgelig helt sikker på, at det er den korrekte driver, som du forsøger at hente. Hvilket grafikkort har du? Sidder det i en bærbar er det måske en m version og det er ikke nødvendigvis samme version der passer samme  kort i en stationær.
Men først og fremmest må du oplyse, hvilket grafikkort du har, ellers er det svært at hjælpe.
Avatar billede Emil KN Novice
13. maj 2017 - 22:52 #2
Intel(r) HD Grapichs 4000
Avatar billede Emil KN Novice
13. maj 2017 - 22:57 #3
Aimware laptop
processor : Intel(R) Core(TM) i7-3610QM
grafikkort : Intel(r) HD Grapichs 4000
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2017 - 08:06 #4
ja, så skal du jo heller ikke bruge en nvidia driver !!!

du skal bruge intel
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2017 - 08:13 #5
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. maj 2017 - 09:14 #6
Arh, en Alienware gaming-laptop har nu nok et sekundært grafikkort med lidt flere vitaminer i, end onboard Intel?

Hvad er den præcise modelbetegnelse?
Avatar billede Emil KN Novice
14. maj 2017 - 10:10 #7
jeg har downloadet intel og den driver jeg skal have
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. maj 2017 - 12:46 #8
Det er fint nok, men du svarer ikke på spørgsmålene?
Avatar billede Emil KN Novice
14. maj 2017 - 13:11 #9
ja undskyld, hvor kan jeg finde disse modelbetegnelser, kan ikke helt huske det
Avatar billede Emil KN Novice
14. maj 2017 - 13:16 #10
billede af model : https://gyazo.com/8ca49db4061d0e0fd815b96de97c4837

og ja jeg har meget RAM
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. maj 2017 - 18:44 #11
Det ser ud til at den har været leveret med både nVidia og ATI:
http://www.dell.com/support/home/us/en/04/product-support/product/alienware-m17x-r4/manuals

Men der ligger både dokumentation, drivers og værktøjer her.
Avatar billede kurtba Ekspert
15. maj 2017 - 00:57 #12
Det ser ud til, at hvis du går ind på denne side skal du bare trykke på knappen, så får du at vide, hvilke komponenter, som din pc består af. Som CRKrogh skriver, er en gamingcomputer ikke kun udstyret med et intel grafikkort. Der vil også være et grafikkort, som bruges når der games. Kort fortalt er det således nu, at mange cpu.er har et indbygget grafikkort, hvilket typisk er et intel, som kan klare alm. dagligdags opgaver. Skal der games eller laves andet særligt grafikkrævende, sætter der så et ekstra kraftigere grafikkort i.
http://www.dell.com/support/home/us/en/04/product-support/product/alienware-m17x-r4/configuration
Avatar billede Emil KN Novice
15. maj 2017 - 16:18 #13
tak for hjælpen det ser ud som om det virker igen :D