Avatar billede 450025 Ekspert
14. maj 2017 - 10:47 Der er 2 kommentarer

Kommer ikke på nett.

Han Arne har et merkelig spørsmål, i det siste har der vert masse krøl her, det gjelder nettet har 3 maskiner her, 2 er på nett helt fint bruker samme Ruter,  den er ny.

Hoveddata som brukes mest svikter, har god linje ellers normalt, få leverandøren hitt er nesten umulig, det går på et vis, gidder ikke så enkelt.

Dem kommer 2 stk jobber godt en time roter med alt mulig instalasjon har vert her flere gange nu, noen gange uten resultat å går, altså ingen løsning,

i går fikk dem det til å virke, i dag tidlig det samme igjen, funket ikke nu skal dem komme i aften også, får det nok til, der er helt ny Ruter og i morgen tidlig jobber den 1 time så er den sikkert død igjen.

Hva er orsaken? sitter der et nettverkskort som er delsvis kaputt? Er det instilning som dem kanskje får ti?l eller ikke får låst det? der må jo være et password, ja her er jeg helt tom.

Altså 2 maskiner er helt seif merkelig.
1 Maskin sliter, hadde cen vert helt død ok, men den virket i går aften og 1 time i dag da ble det slutt, kjøre Win 10 på alle.
Tak om noen vet.

Her gir Arne tapt Thailand er et uland på data og sørvis Takk.
Avatar billede 450025 Ekspert
14. maj 2017 - 14:53 #1
Hei igjen problemet er løst hvordan har ikke peiling nu gir jeg sjællent opp om det fortsatt virker i morgen ikke peiling, ta en dag om gangen.

Arne. (Men Thailand å data Ja vel Sørvis er et must.)
Avatar billede 450025 Ekspert
15. maj 2017 - 05:35 #2
4 dage med det forbaskede problem, 5 har forsøkt seg ingen fikk til noe, bare rot ingen hadde peiling det forteller lidt om Sørvis på nett av it folk i Thailand Analfabeter, 80 år jeg løste det selv jeg er ikke It mann bare Bruker å 80 år slå den, men knekte nøtten klarte jeg, ikke le av meg men har grunn til å være stolt al.ikevel.
Så er jeg jo Seniormester utrolig?

Ha en fin dag Dere. Arne. Alt virker fortsatt.