Avatar billede dotnewbi Juniormester
16. maj 2017 - 07:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jquery $.post sender ikke data af sted?

Hej Eksperter,
Jeg har et stort problem jeg arbejder på et site hvor jquery for nogle dage siden er blevet opdateret til version 3.2.1 og siden da er alle $.post funktioner stoppet med at fungere ? Der er desværre ikke mulighed for at rulle tilbage. en af funktionerne kan ses herunder data er med i $.post kaldet men det kommer aldrig frem til server siden hvor jeg kan se at post form data er helt tom ? Er der nogen der har en ide til hvorfor dette sker !!

createNewElm('/usercontrols/AjaxCall/AddElement.ashx', { Id: $(this).parent().attr('placeid'), Call: 'content', Type: type, elm: addElm(type), Page: $('.idholder').val() }, 'content', parentTag, type, $drop);

function addElm(type){
var elm= '<div class="subelm" data-type="' + type +'' ></div>";
return elm;
}

function createNewElm(sUrl, sData, call, parentTag, type,clone) {

                var posting = $.post(sUrl, sData);

                posting.done(function (data) {

                    if (call == 'elm') {
                        id = data;

                        var list = $("<div class='elm-holder' contentid='" + id[0] + "' type='" + type + "'></div>").html(addElm(type));
                        $(list).appendTo(parentTag);
                        clone.appendTo(parentTag);
                    }
                });
            }
Avatar billede Slater Ekspert
16. maj 2017 - 08:23 #1
Nej. Jeg forsøgte lige at gøre det efter i en jsfiddle, som kan ses her: https://jsfiddle.net/xtgqc9s3/

- Naturligvis findes url'en ikke, men den forsøger at sende til den, og de rigtige data er med. Og det er med jQuery 3.2.1. Så hvad end fejlen er, er den ikke i det kode du viser.
Avatar billede dotnewbi Juniormester
16. maj 2017 - 08:47 #2
Ja data'en er der og bliver også "send" af jquery men den kommer aldrig frem til server siden ? og jeg har testet om det var browseren der fejlet men det er det samme i alle browser chrome,firefox,safari og edge
Avatar billede keysersoze Guru
16. maj 2017 - 09:12 #3
Har du mulighed for at komme med et link - det vil gøre det hele meget lettere.
Avatar billede dotnewbi Juniormester
16. maj 2017 - 10:05 #4
Det ligger desværre på et udviklingssite som ikke kan tilgåes udefra men jeg kan se om jeg kan ligge et eks. ud i det fri