Avatar billede Bent Skriver Juniormester
16. maj 2017 - 11:09 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Mus.

Min Mus farer rundt på skærmen, så jeg ikke kan styre den, det er en Sandstrøm, trådløs. Helt ny. Har prøvet med musemåtte og avis. Jeg kører Windows 10. Hvad gør jeg ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. maj 2017 - 11:30 #1
Prøv at justere "hastighed på mus"

http://solverbase.com/w/Windows_10:_How_to_Change_the_Mouse_Speed

Det kan være der problemet ligger.
Avatar billede Bent Skriver Juniormester
16. maj 2017 - 16:52 #2
Tak for et godt råd Erik,som jeg synes har hjulpet. Nu prøver jeg lige at genstarte pc.
TAK
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. maj 2017 - 19:30 #3
Selv tak :-)