Avatar billede barth Professor
16. maj 2017 - 13:57 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Web sider

Jeg bruger Microsoft Edge som min browser.

Lige pludselig er der foroven i mit skærmbillede små kopier af de sider jeg har åben.

Det er drønirriterende, for det fylder ca. 1/4 del af hele skærmbilledet.

Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg slipper af med dem. De åbne sider plejer kun at stå i en smal række øverst. Det gør de stadig, men neden under er der så små billeder af alle siderne på række.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. maj 2017 - 14:45 #1
øverst efter faneblade er der + ^
klik på ^ og de forsvinder, og ^ bliver til v
Avatar billede barth Professor
16. maj 2017 - 15:13 #2
Hurra. Tusind tak.
Avatar billede Slater Ekspert
16. maj 2017 - 16:49 #3
Det er meningen du skal markere løsningen som løsning, ikke dig selv ;)
Avatar billede Slater Ekspert
20. maj 2017 - 23:28 #4
Det var ikke mig der var løsningen, det var claes.

Never mind. Tror ikke det betyder så meget for nogen.
Avatar billede barth Professor
21. maj 2017 - 10:29 #5
OK. Men der var jo desværre ikke nogen løsning. Derfor ønskede jeg at lukke sagen.
Avatar billede Slater Ekspert
21. maj 2017 - 11:11 #6
Du sagde da tak?
Avatar billede barth Professor
21. maj 2017 - 11:23 #7
Ja jeg har takket for al den hjælp jeg har fået. Det synes jeg er fantastisk. Men som jeg skriver: Problemet er desværre ikke løst.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. maj 2017 - 11:33 #8
se på https://www.dropbox.com/s/c3mfpsrt5axx87x/image021.png?dl=0
det er den blå ^ du klikker på, så forsvinder de små skærmbilleder da.
Hvis det er andet, så lav et skærmdump og læg det på fx http://billedeupload.dk/ og send linket herind.
Avatar billede barth Professor
21. maj 2017 - 12:06 #9
Undskyld. Jeg blander det sammen. Jeg har haft to sager. Og denne er løst. Beklager og tak.