Avatar billede Dohan Praktikant
17. maj 2017 - 00:01 Der er 2 kommentarer

Mails havner i forkert indbakke

Jeg har mail-appen på min iPhone 6 sat op til både min private mail (en Microsoft-konto) og min arbejdsmail (min arbejdsplads' domæne/server). På det seneste er mails, som er sendt til min arbejdsmail begyndt at lande i indbakken til min private mail. Det er ikke alle mails, men nogle få om ugen.
Jeg har prøvet at slette begge konti inde i mailindstillingerne og oprette dem igen, men det har ikke hjulpet. Kan nogen mon hjælpe med at rette op på dette? Jeg tror, det er begyndt efter en softwareopdatering til iOS.
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2017 - 02:56 #1
det burde være som i alle andre mailprogrammer: at man sorterer, baseret på afsender (domæne) eller hvad der står i subject line.

hvis den ikke kan sortere efter afsender domæne, er det ganske enkelt bare noget elendigt bras
Avatar billede Rune1983 Ekspert
17. maj 2017 - 08:35 #2
Når du siger dine mails havner i forkert indbakke. Du har ikke været stået i "Alle indbakker" øverst til venstre?
Jeg har selv en iphone 5.
Har 3 konti tilknyttet. 2 private og en arbejdsmail.

Til venstre har jeg mine indbakker.
Alle indbakker (Viser alle mails for alle konti)
Konti 1 indbakke
Konti 2 indbakke
Konti 3 indbakke
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester