Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2017 - 21:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genvejstast problem

Jeg har genvejstast programmet Notagain, og det har ellers altid fungeret fint.
Men nu hvor jeg har installeret Windows 10 (ren ny installation) fungere knappen for F-drevet ikke mere (Alt+Gr+F) og den kan ikke flyttes.
I stedet får jeg en Search popup. Kan jeg blive af med den?
http://billedeupload.dk/?v=et25a.jpg
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2017 - 23:57 #1
nej, det er windows 10 der forårsager problemet, og nu kan du bare vente og håbe på at firmaet opdager det, og retter i programmet.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2017 - 00:11 #2
Ja jeg er godt klar over, at det er W10 som har skabt problemet, for jeg har det også på min bærbare, men jeg håbede, at der var en løsning.
Notagain er oldgammelt, så der bliver ikke rettet noget.
I øvrigt har det været et stort problem, at installere mine mange apps. Mange af dem kunne ikke læses af W10, så jeg måtte ind i sikkerhed, for at sætte en administrator ind. Men jeg har taget backup af W8.1 så jeg kan skrotte W10 hvis der kommer flere problemer.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2017 - 15:53 #3
Tak for dit indslag, jeg kan vist godt lukke :-)