Avatar billede Klaus123 Mester
18. maj 2017 - 10:19 Der er 1 løsning

Tilpasse båndet

Hej

Jeg vil gerne tilpasse båndet, men kun i det ene dokument som andre brugere har adgang til. dvs. i dokument 1 vil jeg i båndet have en fane med diverse grupper og knapper.

Venlig hilsen

Klaus
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
18. maj 2017 - 12:13 #1
Word 2010 og nyere versioner giver mulighed for at tilføje brugerdefinerede faner til Båndet, men sådanne faner vil være der for alle dokumenter. For at lave en fane, som kun er tilgængelig for dokumenter baseret på en given skabelon, skal du lave en skabelon i dotm-format og føje et CustomUI-element til skabelonen, indeholdende de relevante værktøjer. Se udførlig beskrivelse her (engelsk): http://gregmaxey.com/word_tip_pages/customize_ribbon_main.html