Avatar billede Jannek Novice
18. maj 2017 - 11:14 Der er 6 kommentarer

Gem Marcoer

Hej har inde.

Sidder med en mindre opgave.

I et ark kunne jeg godt tænke mig at når jeg trykker på en gem knap så skal den ikke blot gemme med også lægge B3 til D3 og så stette B3
Avatar billede kabbak Professor
18. maj 2017 - 11:27 #1
lægges i this Wokbook modulet, virker hver gang du saver mappen.
B3 og D3 udregnes i det aktive ark

Private Sub Workbook_BeforeSave(ByVal SaveAsUI As Boolean, Cancel As Boolean)
' lægge B3 til D3 og så stette B3
    [D3] = [D3] + [B3]
    [B3] = Null
End Sub
Avatar billede Jannek Novice
18. maj 2017 - 15:31 #2
jeg kan ikke få den til at virke. den melder fejl i ByVal saveAsUI As Boolean,
Avatar billede kabbak Professor
18. maj 2017 - 16:24 #3
Har du så lagt koden i this Wokbook  eller på dansk Denne projektmappe moulet
Avatar billede Jannek Novice
18. maj 2017 - 16:52 #4
Si..
Avatar billede kabbak Professor
18. maj 2017 - 17:49 #5
hvis du har en knap på arket, så skal du kun bruge denne del i knappens kode

[D3] = [D3] + [B3]
    [B3] = Null
Avatar billede Jannek Novice
23. maj 2017 - 12:38 #6
Efter at have havde starte forfra, virke det bare ikke helt efter hensigten. den lægger dem ikke sammen, men skriver det samme som om der var skrevet D3 = B3?