Avatar billede SimoneAN Praktikant
19. maj 2017 - 20:26 Der er 3 kommentarer

HJÆLP! Er ved at miste 26 siders skolerapport!

Hej alle!

Jeg sidder og er i gang med at lave en lang skolerapport som er kommet op på 26 sider, men nu er alt blevet ændret til alle mulige tegn og kan intet gøre!
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. maj 2017 - 21:19 #1
Jeg formoder at der er tale om et Office Word dokument. Kom det pludselig eller??
Jeg forstår godt du er bekymret.
Avatar billede Uvanga Ekspert
20. maj 2017 - 09:49 #2
Ved søgning på nettet kommer der flere forslag, bla. denne som går ud på at kopiere og indsætte dokument i f.eks. Notepad:

"Edit", "Copy" and pastes into Notepad

I would try "File", "Save As" and save as plain text. That way you you have a chance of saving a separate copy of the written material separate from the formatted material.

There are two kinds of PC users:
Those who have learned the worth of backups and those who are going to.

Jeg har ikke selv afprøvet ovenstående, så forslag er givet uden garanti. Men vel værd at prøve hvis dit dokument alligevel er ulæselig. Ellers prøv at søg på nettet, der er flere forslag.
Avatar billede Uvanga Ekspert
20. maj 2017 - 09:54 #3
... søg f.eks. : document changed to asterix