Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. maj 2017 - 12:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

eReolen (Ændre ? - Linie-antal på bogsider) ...

Kender I noget til eReolen ?

https://ereolen.dk/

*

Jeg har lånt min første bog. For en dag siden. Fungerer godt.
Men - Når jeg ser en bogside, er der 16 linier. Hver side.

Jeg ved ikke om man kan indstille "noget", til at der kommer flere linjer på hver side ?

Kan ikke spørge Support i dag, søndag ...
*
Jeg kan ikke downloade et program. Da jeg bruger en gammel PC.

Det kan vist kun, hvis man har iPad eller Mobil Telefon.
Så vidt jeg ved.

Aner, heller ikke, om det kun er den bog, jeg har lånt, der har 16 linjer ?

Eller om det gælder, samtlige bøger ?

Har, som sagt, kun prøvet at låne én bog. Endnu. Virker ellers godt.

*
På forhånd TAK + Med Venlig Hilsen Fra *Jørn*
Avatar billede INK Ekspert
21. maj 2017 - 13:11 #1
tryk på tandhjulet øverst, så kan du zoome til større eller mindre bogstaver og dermed linjeantal.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. maj 2017 - 06:29 #2
TAK - ink