Avatar billede es8ch Praktikant
21. maj 2017 - 13:15 Der er 6 kommentarer

Problem med sikkerj´hedscertifikat i IE11

Jeg  får denne popup, når jeg vælger forskellige sider i IE11.
"Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat. "
Problemet kommer egentlig også i Chrome, men ikke i Firefox.
Det er et nyt opstået problem. Har kørt uden problemer i lang tid.
Forslag til løsninger  modtages gerne
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. maj 2017 - 13:19 #1
Der er her en side  fra Microsoft der forhåbentlig kan hjælpe:

-there-is-a-problem-with-this-website-s-security-certificate-when-you-try-to-visit-a-secured-website-in-internet-explorer
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. maj 2017 - 13:21 #2
Avatar billede es8ch Praktikant
21. maj 2017 - 13:48 #3
Den løsningsmodel har jeg været inde over, men den duer ikke, da jeg ikke kan installere certifikater. Og det er heller ikke det jeg vil. Jeg vil bare gerne have min browser til at virke, som den altid har gjort.
Den hurtige løsning er jo at installere Windows forfra, men det er nødløsningen.
Er sikkert på, at der sidder en med et guldkorn.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. maj 2017 - 14:03 #4
Har du prøvet at slette Browser Data og gå til internet indstillinger Avanceret og nulstille?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. maj 2017 - 09:32 #5
Start med at tjekke at din PC´s ur går rigtigt, og at den er i den rette tidszone.

Hvis tiden ikke er korrekt, vil certifikaterne ikke stemme overens, og du vil få sådan en fejl. Siden du har problemet i flere browsere, tror jeg ikke det relaterer til den enkelte browser.
Avatar billede es8ch Praktikant
23. maj 2017 - 16:33 #6
@poko1....det hjalp ikke :-(
@ole_madsen.....uret passer fint