Avatar billede Markus_Petersem Praktikant
21. maj 2017 - 14:47 Der er 5 kommentarer

CPU

Hej jeg har virkelig store problemer med min Pc her for tiden.
Problem: Hvergang jeg starter et spil eller har en okay del kørende ryger min cpu helt op og er næsten stabil på 100%.
Det jeg ikke forstår er at hvis jeg bare åbner et simpelt spil som H1Z1 siger min pc at den tager 70% og så lagger den også tit.
Hvorfor tager det så meget cpu at spille simple spil er det er blæser problem?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. maj 2017 - 17:13 #1
Det er helt sikker IKKE et blæserproblem.

Gå ind i Jobliste (fra Proceslinjen) og tjek hvad der rent faktisk trækker ressourcerne?
Avatar billede Markus_Petersem Praktikant
21. maj 2017 - 18:07 #2
Altså når jeg ikke åbner et program så er pc'en fin og den ligger på 20% ca.
Men når jeg åbner et program/spil så går cpu'en amok og selve spillet burde ikke trække så meget altså vi snakker 70%
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. maj 2017 - 18:21 #3
Har du tjekket om det rent faktisk ER det "nye" program, du starter op, der æder alle dine ressourcer?
Avatar billede Markus_Petersem Praktikant
21. maj 2017 - 18:39 #4
Det er det tit men det er også et program der hedder WMI Provider Host
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. maj 2017 - 18:42 #5