Avatar billede laerkebull Praktikant
21. maj 2017 - 21:46 Der er 4 kommentarer

Billig "gamer" computer til the Sims 4

Hey alle sammen!
Jeg stod for et par måneder siden med en smadret PC, og valgte derefter at købe en MacBook. Jeg fik dengang at vide, at computeren sagtens ville kunne køre The Sims 4, men har efterfølgende fundet ud af at det kan den nok ikke :p Den bliver meget varm, og larmer helt vildt pga. blæs, når jeg kører spillet.

Derfor har jeg tænkt på at købe en computer, som udelukkende skal bruges til at spille Sims 4 på. Den skal derfor kunne bare kunne trække det spil + ekstra- og udvidelsespakker til. Jeg har dog slet ikke forstand på computere, så jeg tænkte om I havde nogen at anbefale? Mine eneste krav er, at spillet ikke kører langsomt og det ikke lagger - og så gerne indenfor 3-4000 kr. Det vil heller ikke gøre mig noget hvis computeren er brugt.

Tak på forhånd!
Avatar billede laerkebull Praktikant
21. maj 2017 - 22:38 #1
Det skal måske siges, at det er en bærbar, jeg er ude efter...
Avatar billede Carnac Forsker
21. maj 2017 - 23:19 #2
Avatar billede Slater Ekspert
22. maj 2017 - 08:19 #3
Eftersom det nok er grafikkortet der er på overarbejde i MacBook'en, kunne det måske også være en mulighed at overveje en eGPU.
Avatar billede Akuch Praktikant
17. september 2017 - 19:25 #4
For Sims 4, you wouldn't need a laptop with high-end GPUs from the nVidia 10-series (e.g. nvidia 1060 or 1070).

If you're thinking to keep a low budget then a laptop with the nVidia 940MX will be sufficient.

I found a potential option here:
https://www.choosist.com/uk/laptops/results/ch59beaaa3a9d93

You can vary your requirements on choosist and their system will automatically suggest alternatives that suit your needs.