Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. maj 2017 - 08:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"Sjov" USB stick - (Ekstra ting installeret)

Jeg har købt en lille  USB stick -
16 GB
Ser, at der er installeret :
"Back up your files to  the sky"
Og
"Keep private files private with SanDisk SecureAccess software"

*

Hvad er nu det for noget ?

*
På forhånd TAK ? God Mandag fra *Jørn*
Avatar billede poko1 Ekspert
22. maj 2017 - 09:09 #1
Jeg tror de måske får tilskud fra SanDisk SecureAccess så det kan sælges billigere
På et USB stik jeg lige har købt har jeg oplevet Noget lignende det indeholdt også nogle filer men det kom ud og meldte at der var fejl på stikket så jeg fjernede indholdet og scannede stikket hvorpå Windows meldte at der ikke kunne findes fejl!.
Avatar billede store-morten Ekspert
22. maj 2017 - 09:09 #2
https://www.mymemory.ie/sandisk-16gb-ultra-usb-3-0-flash-drive-100mb-s.html

Google Oversæt:
"Den medfølgende SanDisk SecureAccess-software giver 128-bit filkryptering og adgangskodebeskyttelse til dine private filer, mens du får resten af drevet til rådighed for deling."
Avatar billede poko1 Ekspert
22. maj 2017 - 11:44 #3
Jeg har også købt en hjem til en bekendt fik lov at åbne! Den de programmer kan kun køre med en SanDisk USB. og idet de skal bruges til Win 10  iso  Så det blev slettet.

https://billedeupload.dk/images/FMk9T.png
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. maj 2017 - 11:58 #4
Jeg har sat den ind i en stationær med Linux Mint -
Og har IKKE trykket på nogle programmer ...

Men jeg har en bærbar med Windows 7 -

Hvor jeg også har prøvet at sætte USB ind -
Men har - stadig ikke trykket på nogle af de to programmer ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. maj 2017 - 22:04 #5
Tak for jeres deltagelse ...
Avatar billede eyvind Seniormester
06. juni 2017 - 21:59 #6
Hvis du vil bruge den USB stick til almindelig lager.
Så kan du formatere den med gparted i mint...............brug FAT 32 så den kan bruges overalt.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
08. juni 2017 - 06:21 #7
TAK, eyvind