Avatar billede August Novice
22. maj 2017 - 21:55 Der er 2 kommentarer

Mindre plads end forventet

Hejsa
Jeg har en computer, 1 år gammel, SSD med 256 GB. Ud fra hvad jeg kan se, har jeg kun brugt omkring 50 GB, men jeg har kun 20 GB tilbage.
Jeg forstår intet, håber der er nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede martens Guru
22. maj 2017 - 22:31 #1
Er du sikker på at det er én stor partition du ser ? Altså at disken ikke er delt op i to eller flere partitioner ?
Avatar billede August Novice
23. maj 2017 - 08:22 #2
Ret sikker, når jeg forsøger at downloade et spil på steam, står der at spillet kræver 18 GB og jeg kun har 17 GB. Derudover har jeg kun få programmer og dokumenter på min computer, så det kan slet ikke være i nærheden af at fylde 256 GB