Avatar billede dennis Praktikant
25. maj 2017 - 19:24 Der er 10 kommentarer

min ipad pro vil ikke oplade på windows 10 ?

hej. ville være rimlig nice at få af vide hvorfor min ipad pro ikke vil oplade på min pc. efter jeg skrifted fra windows 7 til windows 10 ( gratis version) har jeg ikke kunne oplade min ipad pro. men derimod kan jeg oplade min iphone 7 sjovt nok. hvad kan problemet være ?
Avatar billede nfssister Forsker
25. maj 2017 - 20:57 #1
Når du sætter den til, spørger den så ikke på iPad om at du skal tillade eller afvise den tilsluttet enhed ?
Avatar billede dennis Praktikant
25. maj 2017 - 21:24 #2
Nej det gør den ikke
Avatar billede Natur-Fotografi Praktikant
25. maj 2017 - 22:50 #3
Det plejer min at gøre. Ellers skal du prøve at lade den sidde i 10-20 min?
Avatar billede dennis Praktikant
25. maj 2017 - 23:44 #4
Kan det være
Rigtigt at Windows 10
Ikke har ressourcer til at have en iPad til opladning.  ?

Den har nu siddet i min computer snart 1 time
Intet er sket den siger bare oplader ikke
Avatar billede Natur-Fotografi Praktikant
25. maj 2017 - 23:59 #5
Har også en iPad Pro (den lille), der har ikke været problemer, de gange jeg har sat de n til. Men normalt plejer man at skulle godkende via enhed og computer.
Avatar billede martens Guru
26. maj 2017 - 00:59 #6
Hvilken version af Windows 10 benytter du ?
Avatar billede dennis Praktikant
26. maj 2017 - 01:25 #7
Har den gratis version af Windows 10
Avatar billede nfssister Forsker
26. maj 2017 - 07:00 #8
Det er ikke Windows 10 der gør at du ikke kan lade op. Enten kommer der bare ikke strøm nok ud af din computer (hvilket jeg har svært ved at tro er grunden) eller også får du ikke godkendt at PC'en må snakke med din iPad Pro.

Der er nemlig forskel på alm iPad og iPhones i forhold til iPad Pro - Mener også min pro spørger om jeg vil godkende før den lader - af hensyn til sikkerhed.
Avatar billede dennis Praktikant
26. maj 2017 - 10:05 #9
Den har jo  været godkendt før. Når man har plugget den  ind
Starter iTunes også op. Har også været inde og godkende den derinde
Da jeg havde Windows 7 havde jeg intet problem overhovedet med at oplade min iPad Pro det er derfor jeg ikke forstår det. ? Kan man komme til at slå set fra på
iPadden evt?
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. maj 2017 - 11:47 #10
Jeg kender ikke sådan et dyr, men kan det tænkes, at der et eller andet sted i din ipad, er en oversigt over godkendte enheder?
/ptj_11