Avatar billede Bakken Juniormester
25. maj 2017 - 20:27 Der er 2 løsninger

Mail

Jeg kan ikke sende faktura på dan let regnskabsprogram er der nogen der ved hvordan mail skal opsættes jeg har smtp.em1.dk pop3.em1.dk
Avatar billede INK Ekspert
25. maj 2017 - 20:46 #1
Er det portnumre du spørger om? I givet fald kan følgende måske anvendes.

Pop 3 porte
995 SSL

Smtp /Asmtp porte
465 SSL
587 SSL

Energi midt

Server til indgående = smtp.em1.dk - Port til indgående post = Standard

Server til udgående = pop3.em1.dk - Port til udgående post = Standard
Avatar billede nfssister Forsker
25. maj 2017 - 20:56 #2
Lille rettelse, port 587 er TLS/STARTTLS

Som jeg lige kan se det, så er det et standalone program. Ergo du skal have alle oplysninger ind

SMTP server (udgående server) smtp.em1.dk
Port: enten 25 eller 587
Så skal der højst sandsynligt slås Auth/autorisation til
Skriv dit brugernavn (højst sandsynlig den mail du sender fra, f.eks. faktura@em1.dk)
I kode taster du den kode der er oprettet til mailen.