Avatar billede Casper Praktikant
27. maj 2017 - 00:57 Der er 2 kommentarer

Hjælp til specs

Hej alle sammen.

Jeg har ikke forstand på de specs der findes i computere og har derfor brug for hjælp. Jeg har i et stykke tid spillet på en Lenovo pc (link til den):

https://www.proshop.dk/Baerbar/Lenovo-ThinkPad-T530-i7-3520M-DK/2342347

I starten havde jeg ikke problemer med meget lav fps (20-25) i CSGO, men det har jeg nu..
Mit spørgsmål er derfor; har denne computer rent faktisk specsene til at spille, og er det derfor bare en rensning den kræver? Eller hvad kan være årsagen til den dalende og svingende fps?

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. maj 2017 - 12:54 #1
Prøv at find specs til cs go.
Og tjek tingene 1:1.
F.eks. er jeg lidt i tvivl om ikke dit gfx er lidt under dimensioneret til opgaven.
Avatar billede Casper Praktikant
27. maj 2017 - 13:27 #2
Hej Jakob.

Nu fandt jeg i mellemtiden en hjemmeside der hedder "systemrequirements lab - Can you run it?" og der er skriver den faktisk at jeg ikke burde kunne spille spillet.. De fleste steder er den okay, men der hvor den fejler skriver den det her - jeg ved bare stadigvæk ikke helt hvad det betyder, da jeg som sagt ikke har forstand på det.

Minimum: Video card must be 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
You Have: Intel(R) HD Graphics 4000 Video Card

Your graphics driver is over 15 months out-of date Click here for the latest drivers
UPGRADE SUGGESTED
Intel(R) HD Graphics 4000

Features: Minimum attributes of your Video Card
                                                                  Required      You Have
Pass icon                      Pixel Shader version    3.0              5.0
Pass icon                      Vertex Shader version    3.0              5.0
fail icon                    Dedicated Video RAM    256 MB      32 MB