Avatar billede juce Novice
27. maj 2017 - 14:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ejer af sincere_lady@yahoo.com mail adresse

Kan jeg få hjælp til at finde ud af, hvilken person der gemmer sig bag mailadressen sincere_lady@yahoo.com?
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Jens Buck-Jensen'
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2017 - 15:06 #1
Jeg kan kun sige, at det lyder som en Luske adresse for porno.
Avatar billede juce Novice
27. maj 2017 - 15:53 #2
Det kommer ikke helt bag på mig. Den er hjemmehørende i Philippinerne og kommer
fra en "fattig pige, der hjælper sin mor med at vaske tøj", men billedet af hende siger noget helt andet. Kunne godt være en pornomodel. Det er heller ikke lykkedes mig at få hende til at underskrive sine mails med sit navn, trods gentagne opfordringer. Eller sende et foto af hende og sin mor under tøjvask, der foregår på den gammeldags måde i hånden på et vaskebræt. Tak for hjælpen. Nu er de røde lamper tændt.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2017 - 18:08 #3
Ok, Ja det kunne blive dig et dyrt bekendtskab. Og hvilken garanti er der for at billedet er af hende? Hun er måske selv 60 år og vejer 90 Kg? *G*
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2017 - 18:52 #4
Ps. Det kunne jo også sagtens være en mand, i virkeligheden.