Avatar billede Victor Juniormester
28. maj 2017 - 17:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min pc kan ikke slå wifi til

Jeg sad og læste op til min eksamen da min pc lige pludselig ikke kunne indlæse nye sites. Det skyldes at den havde "slået" wifi fra og nu vil den ikke koble på igen. Hvis jeg klikker på wifi knappen så vil den bare indlæse i et lille stykke tid og så slår den det fra igen.

Jeg har forsøgt at tage en fejlfinding af problemer og der støder den på "trådløs kommunikation er slået fra - ikke låst" og
"Et netværkskabel er kkkf sat korrekt i, eller det er måske beskadiget - registeret"

Min pc er 3-4 år gammel og har aldrig haft nogle problemer der kan sammenlignes med dette. Det har altid virkede med trådløst netværk.

Håber der er en der kan hjælpe mig da jeg skal til eksamen snart og ikke er helt klart. håber der er nogen som kan hjælpe mig med mit problem.
Avatar billede nfssister Forsker
28. maj 2017 - 17:17 #1
Prøv at gå i enhedshåndtering og slette dit WiFi kort derinde, og genstart maskinen.
Har haft nogle kunder med dette problem på nogle HP maskiner med Windows 10 på.
Avatar billede Victor Juniormester
28. maj 2017 - 17:21 #2
Har glemt at skrive det var Windows 8,1 men prøver da ligw af aligevel
Avatar billede Victor Juniormester
28. maj 2017 - 17:29 #3
mange tak nfssister det var lige hvad jeg manglede.
Avatar billede nfssister Forsker
28. maj 2017 - 17:42 #4
Det var godt :)