28. maj 2017 - 20:34 Der er 4 kommentarer

Ps4 minecaft server

Nu har jeg prøvet i snart et år og kan ikke lave en minecaft server på ps4 jeghar
Spurgt alle snart jeg har prøvet at skrive til mojang (dem der ejer minecaft)
Og de har ikke svart mig det er 3-4  måneder siden
Hjælp mig nu
Avatar billede arne_v Ekspert
29. maj 2017 - 03:52 #1
Saa vidt jeg ved er Minecraft server baseret paa Java.

Kan man overhovedet faa Java til en PS4????
Avatar billede nfssister Forsker
29. maj 2017 - 06:33 #2
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. maj 2017 - 09:10 #3
Min søn kan lave en minecraft server på hans ipad, så mon ikke det også kunne fikses på en ps4 ?
Avatar billede nfssister Forsker
29. maj 2017 - 18:40 #4
Derfor jakobdo, er en special udgave af Minecraft som kun virker til idevices :)

http://www.instructables.com/id/How-To-Make-A-Minecraft-PE-Server/