Avatar billede Kim Jensen Praktikant
29. maj 2017 - 14:53 Der er 6 kommentarer

Navision - kreditliste !!!

Jeg mangler hjælp til at lave et udtræk over samtlige af vores kreditorer, således jeg kan se hvor meget vi har købt hos den enkelte.

Hvis jeg bruger "top 10 listen" får jeg kun de åben stående poster med. Jeg
skal bruge en liste der dækker det samlede indkøb hos vores kreditorer.

Håber der er en der kan hjælpe.

Mvh
Kim Jensen
29. maj 2017 - 15:06 #1
Hej Kim.

Hvilken version af Navision sidder du med?
/Mette
Avatar billede Kim Jensen Praktikant
29. maj 2017 - 15:13 #2
Microsoft Dynamics NAV
Avatar billede Kim Jensen Praktikant
29. maj 2017 - 15:14 #3
Øh 6.0
29. maj 2017 - 15:27 #4
Under Økonomistyring under Gæld under Rapporter er der en rapport som hedder Kreditor - købsoversigt. Det må være den du leder efter :-)
Avatar billede Kim Jensen Praktikant
29. maj 2017 - 15:42 #5
Jeg får stadig ikke min "omsætning" hos den enkelte kreditor frem ???
30. maj 2017 - 08:42 #6
Prøv at skriv din mail adresse, så vil jeg godt sende lidt forskellige skærmbilleder til dig, da der findes tre rapporter jeg vil præsenterer for dig.