Avatar billede simon Novice
29. maj 2017 - 18:47 Der er 4 kommentarer

Web 10

hej
er der nogen der kan oplyse hvordan man gør en hjemmesiden opbygget i web 10 synligt på google, jeg har prøvet at indtaste HTML-Titel, METATAG-Description og METATAG-Keywords, men intet kommer frem på google.

håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede nfssister Forsker
29. maj 2017 - 18:53 #1
Det kan tage lidt tid før google indeksere din hjemmeside, og den vil også kun ligge i toppen hvis den bliver besøgt meget eller har mange hits-søgninger.

Du kan overveje SEO eller lign. for at få din side eksponeret ud :)
Avatar billede simon Novice
29. maj 2017 - 19:31 #2
tak for svaret men det er første gang jeg prøver at lave en hjemmeside, har du evt. nogle eksempler på hvordan man laver og bruger SEO, måske nogle link. til nogle hjemmesider hvor man kan se hvordan man kan laver SEO.

på forhånd tak.
Avatar billede nfssister Forsker
29. maj 2017 - 19:38 #3
Avatar billede simon Novice
29. maj 2017 - 20:05 #4
det prøver jeg tak for det