Avatar billede oOCarstenOo Mester
30. maj 2017 - 01:33 Der er 4 kommentarer

Problemer med Win 10

Hejsa,
Min søn har problemer med at musen fryser fast i venstre hjørne af skærmen på hans MSI Stationær Gamer PC, og når det sker har vi prøvet at skifte mus, søge efter opdateringer og genstarte Computeren men intet hjælper, men slukker man den og venter et par timer så plejer den gerne at være ok igen, men hva´ kan der være galt..?

Håber en evt. har en løsning på problemet.
Avatar billede nfssister Forsker
30. maj 2017 - 07:34 #1
Og den fryser ikke fordi i trykker på start knappen ? - siden du skriver den fryser i venstre hjørne.

Lige da Windows 10 kom ud var der store problemer med start-menuen der fik folks maskiner til at fryse, men det skulle være løst.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2017 - 07:57 #2
prøv at slå alle former for strømstyring fra
prøv at køre på ledning med batteriet taget fra

det kan evt. skyldes varme
Avatar billede INK Ekspert
30. maj 2017 - 08:31 #3
#2 det er en stationær pc.

Har I kørt alle opdateringer til Win10?
Avatar billede oOCarstenOo Mester
04. juni 2017 - 17:44 #4
nfssister - Nej han trykker ikke på start knappen, så det kan jo ikke rigtig ha` noget med det at gøre.

sidwave - Det er en stationær pc.

ink - Ja vi kar kørt alle opdateringer, og der er ikke nogen.

Og undskyld mit sene svar..