Avatar billede kompressor Praktikant
30. maj 2017 - 03:59 Der er 4 kommentarer

Dette website kan ikke levere en sikker forbindelse

Når Jeg forsøger at tilgå min Outlook mail :
( kun på den ene stadionære pc jeg har, på den  bærbare fungerer det ok)

Dette website kan ikke levere en sikker forbindelse

outlook.live.com accepterede ikke dit logincertifikat, eller der er ikke angivet et.
Prøv at kontakte systemadministratoren.
ERR_BAD_SSL_CLIENT_AUTH_CERT
Avatar billede nfssister Forsker
30. maj 2017 - 07:29 #1
Prøv at tjek klokken på den PC der har problemet. jeg er næsten sikker på den ikke står korrekt :)
Avatar billede INK Ekspert
30. maj 2017 - 08:28 #2
Hvis #1 ikke løser dit problem, så skriv lige hvilke styresystemer og browser versioner.
Prøv evt. med Firefox.
Avatar billede kompressor Praktikant
30. maj 2017 - 10:51 #3
Hej ink
Klokken stå som på min mobil,  og verdensuret , samt dato, så ik det,,, øv
styresystem er  Windows  8.1 pro
Det  fungerer når jeg anvender Firefox browser
Tusinde tak..
Frank
Avatar billede kompressor Praktikant
30. maj 2017 - 11:10 #4
Hej igen
det gik EN gang at logge på med firefox, siden hen kan jeg ikke logge på
Jeg får samme fejl :
Sikker forbindelse mislykkedes

Der opstod en fejl under forbindelsen til outlook.live.com. SSL-modparten kan ikke verificere dit certifikat. Fejlkode: SSL_ERROR_BAD_CERT_ALERT

    Siden kunne ikke vises, da autenticiteten af de modtagne data ikke kunne bekræftes.
    Kontakt ejerne af webstedet omkring dette problem.