Avatar billede 1Dorte Guru
30. maj 2017 - 21:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ustabil internet / homebox login.

Hej
Jeg har flere gange dagligt kortvarigt knas med min wifi-internet forbindelse.

Jeg har en homebox fra TDC, men har også tilsluttet en linksys router for at få en mere stabil forbindelse herhjemme. Min tlf. + pc bruger linksys routeren, når jeg skal på nettet.

Når jeg ikke har forbindelse kommer der en side frem, hvor jeg bliver bedt om at logge på min router.
ikke sikker \ (burde være en lodret streg, men det kan jeg ikke lave) homebox/2.5/gui/#/login

Jeg forstår ikke, hvorfor jeg skal logge in på homebox, og jeg kender ikke koden. Lidt virker det igen.
Avatar billede jk45 Forsker
30. maj 2017 - 21:55 #1
du skal have fat i hotline, du ryger helt af nettet og det skal løses
Avatar billede 1Dorte Guru
31. maj 2017 - 07:02 #2
Hej jk45
hvilken hotline?
Avatar billede INK Ekspert
31. maj 2017 - 07:17 #3
Jeg tror jk45 mener 70 70 40 40, der er fælles YouSee og TDC helpdesk. Husk at have dit kundenummer parat ;-)
Avatar billede jk45 Forsker
31. maj 2017 - 15:02 #4
Er der problemer med at få oprettet en fejlmelding så send en pb
Avatar billede 1Dorte Guru
31. maj 2017 - 16:36 #5
Tak jk45.

Pt er der ingen problemer, jeg forsøger at ringe til Yousee næste gang mit problem opstår og de har åben.
Avatar billede jk45 Forsker
31. maj 2017 - 20:09 #6
ok, driller det igen så skriv, når jeg ikke sidder og skriver her er jeg tekniker i tdc :)
Avatar billede 1Dorte Guru
31. maj 2017 - 20:24 #7
super