Kan ikke længere bruge mit Outlook 365
et er træls det her.Jeg har brugt Ms Officepkken med Outlook i årevis. efter at være skift internetudbyder fra DKTv til Parknet.dk er mit Outlook holdt helt op med a t fungere.
Min domæneholer og email udbyder er YayHosting.dk, og de har prøvet at hjælpe mig med en opsætningsvejledning med port numre til ind og udgående mail. Jeg bruger imap, så bliver filerne på serveren som YayHosting står for.
Jeg har prøvet med auto opsætning af Outlook og mange gange manuel '''''opsætning. Lige meget hjælper det .Ingen kontakt til serverne og ingen test mail sendes.
.Til indgående kan jeg vælge port 143 og til udgående port 587. eller en hel anden af de kendte. Intet hjælper.
Jeg kan via pc komme ind til min mail med webmail.
Efter timers arbejde med indstillinger er det lykkedes mig at få iPad og iPhone til at hent min mail.
en jeg vil nu rigtig gerne have min bærbare og stationære PC til at fungere. Resten af officepakken fungerer fint incl. One drive.m.m.
Grundig hjælp søges..ps. hr afinstalleret og geninstalleret office pakken. Man kan desværre ikke længere bare afinstallere et enkelt program, men pyt..