Avatar billede - Mester
04. juni 2017 - 13:56 Der er 2 kommentarer

Kan ikke længere bruge mit Outlook 365

et er træls det her.
Jeg har brugt Ms Officepkken med Outlook i årevis. efter at være skift internetudbyder fra DKTv til Parknet.dk er mit Outlook holdt helt op med a t fungere.
Min domæneholer og email udbyder er YayHosting.dk, og de har prøvet at hjælpe mig med en opsætningsvejledning med port numre til ind og udgående mail. Jeg bruger imap, så bliver filerne på serveren som YayHosting står for.
Jeg har prøvet med auto opsætning af Outlook og mange gange  manuel '''''opsætning. Lige meget hjælper det .Ingen kontakt til  serverne og ingen test mail sendes.
.Til indgående kan jeg vælge port 143 og til udgående port 587. eller en hel anden af de kendte. Intet hjælper.
Jeg kan via pc komme ind til min mail  med webmail.
Efter timers arbejde med indstillinger er det lykkedes mig at få iPad og iPhone til at hent min mail.
en jeg vil nu rigtig gerne have min bærbare og stationære PC til at fungere. Resten af officepakken fungerer fint incl. One drive.m.m.
Grundig hjælp søges..ps. hr afinstalleret og geninstalleret office pakken. Man kan desværre ikke længere bare afinstallere et enkelt program, men pyt..
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juni 2017 - 08:00 #1
Bruger ikke selv Office 365, og siden resten af pakken virker tænker jeg om problemet kunne være Windows??
Hvis din pc nu kører Win 10 CreatorUpdate, kunne du prøve at rulle tilbage på forrige build.
Hvis du kører anden version har jeg desværre ikke noget andet bud end at du kan forsøge at reparere office pakken.
Avatar billede - Mester
06. juni 2017 - 14:55 #2
Tak fordi du reagerer.
jeg har taget kontakt til en ekspert som kommer og sætter tingene på plads- håber jeg....Reparation af officepakken er forsøgt uden resultat.
Dine tanker om at det kan være min Windows 10 den er gal med er med i mine overvejelser.