Avatar billede Fjotte Seniormester
05. juni 2017 - 14:22 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Headset

Hej jeg har fået et sæt hoved telefoner af mærket ozone rage st mit spørgsmål lyder der er to jack stik det ene er til lyd hvad skal det andet stik bruges til ???

Hilsen Lars
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2017 - 14:28 #1
lyd den anden vej (mikrofon) https://www.ozonegaming.com/uploads/PRODUCTS/RAGE%20ST/Downloads/RageST_triptico2.pdf
så du mangler sikkert den løse mikrofon
Avatar billede Fjotte Seniormester
05. juni 2017 - 15:03 #2
jeg har mikrofonens men hvor sætter man stikket i ?
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2017 - 15:32 #3
høretefon stikket ligner en hovedtelefon, det skal i line out på lydkort
mikrofonstikket, ligner en mikrofon, skal i line in på lydkort

på min pc sidder begge 2 foran på front ved siden af hinanden, med disse symboler på.. (men der er også lin in og out bagpå maskinen, på lydkortet)
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2017 - 15:40 #4
På en del pc'er er stik farvekodet, grøn til hovedtelefon, pink eller gul til mikrofon. Og de sidder lige ved siden af hinanden. Tablets og telefoner har kun stik til hovedtelefon.
Avatar billede Fjotte Seniormester
05. juni 2017 - 19:51 #5
Tak for info det vil sige at de virker ikke til x box one/playstation ?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2017 - 20:32 #6
Xbox har ét headset på deres side, og det er med USB tilslutning, så de har ikke stik til almindelige headset. Bare for at de sælger lidt mere af deres skrammel og undgår konkurrence.
Avatar billede Jhja Seniormester
05. juni 2017 - 21:39 #7
Du kan koble den til usb med en usb-adapter.