Avatar billede ravnemor Juniormester
05. juni 2017 - 14:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FB: jeg kan ikke modtage venneanmodninger

På min Facebook profil har jeg mistet knapperne sil at anmode mig som ven og til at sende mig privatbesked. Den sidste der anmodede mig var den 17 april 2017, og nogle dage efter var der en der pev fordi han ikke kunne anmode og troede jeg havde blokeret ham. Da jeg er i nogle salgsgrupper, er det også temmelig relevant at man kan skrive privatbesked til mig.

I mine indstillinger har jeg sat til at alle kan kontakte mig og at alle kan anmode mig. Når jeg prøver at få "Vist som...." så kan jeg se knapperne, når jeg vælger at få vist som offentlig profil, men når jeg sætter det hele til offentlig, så ændrer det heller ikke noget. Jeg har heller aldrig haft min tidslinje osv. offentlig, og skal heller ikke derhen :)

Jeg har skrevet til Facebooks support, men de gør jo ikke andet end at tage det med i deres "forbedringer", og får ikke individuel support.

Håber der er en der kan hjælpe mig mine knapper tilbage :)
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2017 - 15:44 #1
prøv at nulstille facebook, ved at slå det totalt fra, så du slet ikke kan modtage nogetsomhelst, så log ud. rens browseren, og log ind.

så lav det herefter, så alle kan anmode.

se om det hjælper.
jeg foreslår dette, fordi jeg ved at hele ens facebook, ligger i et samlet html dokument med det hele sat sammen, samt at facebook ALDRIG vil gå ind og rette din fejl..  fejlen ligger inde i de filer som tilhører dig.    mit forslag kan muligvis omskrive filerne 2 gange, og så går det iorden.
Avatar billede ravnemor Juniormester
05. juni 2017 - 15:51 #2
Hvordan nulstiller jeg totalt?
Avatar billede ravnemor Juniormester
05. juni 2017 - 16:20 #3
Har prøvet at sætte alle indstillinger til "Kun mig" eller det laveste af de muligheder der var. Logget ud. Ryddet Browserdata, cachelagrede.... og cookies... Logget på igen.

Det virkede desværre ikke. Jeg mener jeg selv kunne se knapperne engang og det burde jeg vel også kunne?